Semua Tentang Semua

Friday 5 December 2014

Lari Mati , Belok Maut

Peace be upon you all,Blog ini ditubuhkan bertujuan untuk berkongsi segala informasi yang aku dapat.Dan blog ini tidak terbatas hanya kepada satu tajuk sahaja,Semua Tentang Semua merangkumi info info tentang Musik,Isu semasa,kamus belajar bahasa(aku berada di bumi eropah,dan sedikit sebanyak aku akan share apa yang aku belajar kat sini),cerita-cerita rakyat,link untuk download file rar./zip untuk pencinta musik "bawah tanah" dan banyak lagi.Akan aku usahakan blog ini sebagai "One Stop Center" supaya senang peminat membaca mendapatkan info info terkini.Dan semua post disini akan diselidik terlebih dahulu dan tidak bertindak mem"babi buta" dengan hanya Copy/Paste.

Kearah genarasi Minda Yang Sedar,dan In Shaa Allah semua hati dapat disatukan,Salam satu Ummah dan semoga keamanan berada disisi kamu..

No comments:

Post a Comment